Tillgodoräkning av kurser utomlands

Klarade

2 Overall Japanese

1 Writing Japanese

1 Oral Japanese

1 Reading Japanese

1 Grammar Japanese

1 Kanji I

1 Kanji II

2 Intercultural Communication

2 Seminar of Global and Japanese Economy I

2 Seminar of Global and Japanese Economy II

2 Materials Science (Konstruktionsmaterial)

2 Basic Control Theory I (Reglerteknik)

18 japanska poäng = 45 hp

 

Under rättning

2 Strength of Materials I (Hållfasthetslära)

2 Strength of Materials I practice

2 Design Science

2 Marketing I (Grundläggande marknadsföring)

8 japanska poäng = 20 hp

Det här är en lista på alla kurser som jag läste i Japan. Dessutom tog jag också en kurs i CAD & maskinelement men klarade inte tentan.

Sammanlagt har jag alltså läst och förhoppningsvis klarat 65 hp. Men det är bara 45 hp som kan tillgodoräknas eftersom japanskakurserna inte gälls. Vi får se hur det går.

Vi har fortfarande inte fått våra betyg från Japan än och det betyder i värsta fall att vi inte får CSN förrän tidigast i oktober. Vad ska vi egentligen leva på fram tills dess? Det är lite dåligt organiserat tycker jag. Förhoppningsvis kan LIU förklara för CSN att vi har läst utomlands och att poängen dröjer men att vi behöver pengar nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om har du betalat kåravgift, så är kåren till ditt stöd.



kåren är som ett stort fett hitler (om de får lust o va det).

2010-09-02 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0