Stressigt värre

Nu är det inte alls många dagar kvar tills vi ska åka tillbaka till Sverige. Jag kommer verkligen att sakna Japan men det ska också vara lite skönt att komma tillbaka till vardagen och bo ihop med Jakob igen.

De senaste dagarna har vi stressat runt och köpt de sista grejerna vi vill ha, packat, städat, fixat med paket osv. Igår åt vi inte middag förrän kl 0 på natten och idag åt vi ingen lunch men istället en rejäl middag. Vi har idag skickat iväg 2 paket var. Jakobs innehöll Magic-kort, manga och böcker medan mina lådor var fyllda med kläder, mat och gosedjur.

Sammanlagt har jag skickat 5 stora lådor och 1 liten. Det ska bli kul att öppna dem när jag kommer hem!


Jag mötte den vita Rilakkuma i en hiss!

Kommentarer
Postat av: Japan-Jens

Ja det kommer verkligen bli en stor hög med lådor jag skickar hem, de tidigare gångerna jag har varit till Japan så har jag skickat 1-3 st lådor så jag undrar hur många det egentligen blir den här gången :D



Ät en svensk pizza åt mig när ni kommer hem ^__^

2010-08-13 @ 17:05:44
URL: http://samuel.iijapan.se/
Postat av: Helena

Oj det låter verkligen som om du får ringa postmannen ofta hehe. Här är förresten hans nr 0120 263 261

De har jättebra service och kan komma nästan direkt



Hehe har du redan börjat sakna svensk mat?

Du får äta massa sushi åt mig!

2010-08-14 @ 03:48:52
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0