Golden Week har börjat!

Med början idag och en vecka framåt är vi lediga för att en massa japanska helgdagar "råkat" lägga sig under samma vecka. Jag har pluggat, tvättat och städat idag medan Jakob har spelat Magic. Imorgon ska vi gå på Meiji Shrine Spring Festival och senare på kvällen ska jag ha filmkväll med tjejerna. På lördag ska vi kanske klättra i berg och efter det har jag inte så mycket planerat, förutom att plugga.


Det har varit fint väder idag men blåsigt.


Jag lade märke till det här i området, har aldrig sett hästar här dock hehe.


Nya naglar.


Mumsig middag.


500 gram (ok, jag avrundade lite)-puddingen från igår. Den ligger halväten i kylskåpet.


Soppan jag har ätit på under 4 dagar nu. Jag lägger i nya grönsaker varje dag så det är fortfarande gott. Basen är en kycklingklubba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0