Bilddags!


Frukost


Älgman


Meny på flyget mellan London och HongKong






Mat på HongKongs flygplats


Fujisan!


På tåget mot Inage


Efter hastigt uppackande, lägg märke till nödknappen som Jakob trodde var en lampa och tryckte på...


Tur att jag köpte Elins bäddmadrasser, själva madrassen skulle inte vara kul att sova direk tpå


Nät för stora myggor? Eller stora kråkor?


Lampa med 3-4 lägen och luftkonditionering!


Efter hastigt uppackande som sagt...


Tandkrämen och diskmedlet köpte jag själv


Toa och handfat


Dusch och handfat


Lite frys/kyl


Litet rum


På treårsdagen!


Lägg märke till oven toastern, väldigt bra grej

Bäddad och klart


Lite rosa färgfläckar


Värmer på russinbröd, det röda ovanpå är en luftfräschare


Igår åt jag sushi!

Kommentarer
Postat av: betty

2009-10-06 @ 13:53:21
Postat av: betty

Oh vilket mysigt rum ändå! maten på flyget ser jättegott ut!!

2009-10-06 @ 13:54:26
Postat av: Anna

Gud så gott maten såg ut!!! Hoshiiiii!!!



Rummet ser litet men mysigt ut. Börjar faktiskt ångra att jag inte läste teknisk fysik inriktning japan :p



Ha så kul!



(ta foto på snygga skoluniformer) :p

2009-10-06 @ 20:37:40
Postat av: Jenny

Rummet ser helt ok ut..det enda jag är skeptiskt mot är toaletten som inte har nåt lock?

Snacka om att allting kommer att blött i badrummet när du duschar ^^ Du får ha kläderna utanför...

Det är alltid kul att se bilder so keep going!

2009-10-06 @ 22:07:09
Postat av: Helena

mm rummet är ganska mysigt ändå om man bortser från det slitna golvet och spindlarna jag har sett...



maten har varit god men nu har jag börjat laga mer mat själv för det är ganska dyrt att äta ute varenda dag ändå...



mm allting i badrummet blir blött men toan täcks av handfatet så den är faktiskt torr hehe

2009-10-07 @ 14:48:49
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: ElnoraPatton

To complete high grades supposes to be not hard nowadays, because of the existence of the <a href="http://www.essayslab.com">custom term papers</a> service, which will compose fantastic evaluation essay to buy. And that's great.

2012-06-21 @ 07:08:34
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0