Studentmiddag

Igår tog ju som sagt Sandy studenten. Synd att det var så dåligt väder men förrutom det var allt lyckat tyckte jag. Maten var jättegod och det fanns massor av allt. Jag och  Betty fick till och med hem massa wokade nudlar och en stor bit smörgåstårta.


Här är Betty och Sandy, lägg märke till alla paraplyer och folk klädda för regn.


Sandys pappa har jobbat som kock så det är inte så konstigt att han lyckades trolla fram de här gudomligt goda friterade jumboräkorna. Se så tjock räkan är!


Förutom smörgåstårta så fanns det två andra sorters tårtor till efterrätt!


Jag tog såklart en bit av varje hehe.


Såhär mycket mat fick vi med oss hem... Det kommer att ta ett tag att äta upp.

Ett boktips har jag också. Hökens budskap är första boken i serien Skuggornas väktare av Raymond E. Feist. Väldigt spännande och en huvudkaraktär som man inte stör sig på för mycket eftersom han till skillnad från många andra killhuvudroller i fantasy är tålmodig.

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Räkorna var gudomliga :p

2009-06-13 @ 22:27:37
Postat av: Helena

mm det var dem, gissar att det är Anna hehe

2009-06-14 @ 10:36:57
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anonym

yepp, fattar inte varför mitt namn försvinner :(

2009-06-14 @ 18:04:56
Postat av: Anna

Kolla, det hände igen!!!

2009-06-14 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0