Fototävling

Jakob och jag såg ett japanskt program om vad man ska tänka på när man tar bland annat matbilder, nattbilder och annat. I programmet tävlade tre amatörer mot varandra att ta bästa foton i varje kategori. Det var intressant att höra vad de professionella kom med för kommentarer. Så nästa gång vi var ute och skulle fika så hade vi vår egen tävling. Alla sex bilder är tagna med samma digitala kamera men tre av dem tog Jakob och tre av dem är tagna av mig. Vem är vinnaren? För att det ska vara rättvist så skriver jag inte ut vem som tog vad.
 
Person A
 
 
 
 
Person B
 
 
 
 
Ok, jag måste erkänna att ljuset inte var det bästa där och att ingen av bilderna kommer hamna i en menybok men fokusera på kompositionen och vinklarna. Vem var bäst?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Haha, måste säga de tre sista bilderna för var inte så snyggt att platsskyddet för papperservetten(?) kom med på de två första bilderna.

2013-10-10 @ 20:49:30
URL: http://boktycke.se
Postat av: beddie

person b!! speciellt näst sista bilden, fina färger och jag blev mest sugen på den efterrätten.

2013-10-10 @ 21:52:39
Postat av: Nathalie

Åh..vilken rolig tävling. Jag väljer nog person B för jag tyckte att de bilderna fick mig att bli sugen på dessert :)

2013-10-14 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0