Träning

Jag har nu tränat Shaun T's Hip Hop Abs under två veckor. Det är första gången jag har tränat varje dag under 14 dagars tid (egentligen 12 eftersom man vilar var sjunde dag) och det jobbigaste har varit att duscha. Det känns jättekonstigt att duscha varje dag. Kan inte vara bra för håret eller miljön ^^
 
Annars är träningen ganska rolig. Den får mig att svettas men är ingenting jämfört med Insanity, eller ens zumba. Jag är lite besviken på att den enda låt som har dykt upp är den där "don't you wish your girlfriend was hot like me"-låten, trots att de i reklamen påstår att det ska vara bra och välkänd musik...
 
Har träningen gett något resultat då? Inte vad jag kan se, men jag har tagit före-foton, kanske lägger jag upp dem tillsammans med efter-foton. Jag tror att det inte syns så mycket resultat eftersom den här träningen i princip har ersatt mitt cyklande till skolan. Om jag inte hade tränat så hade jag säkert gått upp i vikt.
 
Hip Hop Abs schemat är för fyra veckor så jag är halvvägs. Hoppas att jag fortsätter hela vägen och att jag sen ersätter det med Insanity eller något annat. Vi får se vad jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Haha, jag känner exakt samma sak!!! Det är så jobbigt att duscha varje dag, känns som att det sliter jättemycket på håret! Har tränat insanity är nästan en vecka nu och det enda jag har märkt är att jag har gått upp med 1-2 kg på grund av att jag dricker kopiösa mängder med vatten under träningen :p

2013-04-23 @ 07:55:05
URL: http://boktycke.se
Postat av: Helena

Wow jag är imponerad! Insanity är ju jättetufft! hehe du kommer nog gå upp några kilo i muskler också men det är ju inte vikten utan hälsan/att man ser vältränad ut som är det viktiga.

2013-04-23 @ 12:30:06
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: Nathalie

vad ni är duktiga som tränar så regelbundet. Jag måste oxå ta mig i kragen o börja motionera mer så inte barnen på jobbet tror att jag ska föda snart :) Var tränar ni nånstans och vad kostar det? nyfiken :)

2013-04-23 @ 17:45:34
Postat av: Helena

hehe jag tränar mest för att jag är arbetssökande och har massa tid :P får se om det håller i sig när jag får jobb

jag tränar hemma framför datorn, det är smidigt för man behöver inte gå ut o ta sig till gymmet, plus att det är gratis :)

2013-04-23 @ 23:15:47
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: Nathalie

gratis är bra :) kan inte du skicka länken till videon så får jag ta en titt på det?

2013-04-24 @ 17:24:33
Postat av: Helena

jag har skickat ett mail till din hotmail :)

2013-04-25 @ 08:49:12
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack för tipset! får se när jag har tid att sätta igång med träningen :)

2013-04-25 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0