Hjälp mig med min julklapp please!

Jag och Betty ska ge mamma en personlig kokbok i julklapp och det faller på mig att designa den. Jag tänkte be er om hjälp med att kolla på bilderna. Är det något som ser konstigt ut? Något som inte är snyggt? Och ni som kan kinesiska, kan ni bara skumma texten snabbt för att se så det är rätt. Jag har ingen aning om vad jag har klippt in, visserligen har jag använt googletranslate för att kolla att det låter vettigt men man vet ju aldrig.

Klicka på bilderna så blir de större.

Jättetacksam för hjälp!




ignorera the overlap, och texten på högra sidan är i vinrött numer


bakgrunden är inte rosa längre utan gulvit








är det jättefult att texten går över på bilden, några tips?

Jag ororar mig inte för att mamma ska se eftersom hon inte använder internet men ni som träffar mamma behöver väl inte nämna hennes julklapp^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0