TEAM-dagar

Nu är det dags för TEAM-dagarna igen. TEAM är alltså en massa företag som har montrar på universitetet så kan man gå runt och fråga om sommarjobb, trainee-platser, internship. Det brukar också förekomma gratis godis och pennor. Idag har jag varit runt lite för att höra om extrajobb (helger och kvällar). Jag har fått en massa webbsidor att kolla på och ansöka till. Får se hur det kommer att gå.


Min kusin har förresten fått jobb. Grattis! Hon ska bjuda på middag när jag kommer ner till HBG nästa gång, Yay!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lol, tack, vad har glassen med inlägget att göra? :p

2010-09-29 @ 19:36:03
Postat av: Helena

hehe glass=mat=middag i HBG såklart!

2010-09-30 @ 09:45:58
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0