Varmt!

Idag när jag tittade på termometern inomhus så var det 31 grader! Och rummet låg inte ens i solljus.
Nuförtiden så brukar jag sova med ac på automatisk avstängning efter en timme och jag vaknar 3-4 gånger varje natt för att det är så varmt. Till och med att sätta på ac på 28 grader känns skönt.
Men det känns verkligen som sommar.

Det som är bra med japansk sommar är att det känns som om man är med i en anime. Sättet solljuset får löven att blänka och hur cikadorna låter, det är som en scen tagen från en anime!

Kommentarer
Postat av: tierp

Hej på er!! Be jakob skypa hem så jag får prata med han :-) nylonlina 0,60 mm o 0,70 mm gul eller brandgul!

2 ggr ca 1000 m av vardera

2010-08-04 @ 16:31:01
Postat av: Anonym

2010-08-04 @ 17:14:34
Postat av: Åsa

Hej!

Här har det regnat....

2010-08-04 @ 23:56:48
Postat av: Helena

Tierp: Hej! Oj, förlåt, jag har inte sett ditt meddelande men Jakob får alla kommentarer till sin mail så han borde ha läst det. Ska fråga honom!



Åsa: Det ska bli skönt med lite svensk sommar. Japansk väder är lite extremt, när det regnar så regnar det varje dag i flera veckor och när det är varmt så är det för varmt hehe

2010-08-06 @ 01:44:07
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0