Fler bilder


Igår lockade jag håret med en papperspåse. Jag såg tipset på youtube.


Och här är resultatet. Det blev väldigt lockigt! Näst gång ska jag ta mer hår per pappersremsa.


Jag gjorde en egen version av tarte tatin.


Det är en paj med karamelliserade äpplen. Gott!


Av pajdegen som blev över gjorde jag små kakor.


En del av våra lussebullar. Längst upp til vänster: J hjärta H, gjord av Jakob. Längst upp till höger: Helena, gjord av Jakob. Nere till vänster: en uppochner vänd älg som tappat ett öga, Helena. En julgran, Helena och en pistol, Helena.



Kommentarer
Postat av: Anna

Wee, söta kakor ^^ När jag såg första bilden utan att läsa texten tänkte jag "hmm helena cosplayar julgran?" Blev väldigt lockigt iaf, hur länge höll det?



Åker du ner i jul iår?

2010-12-05 @ 16:23:17
Postat av: Helena

hehe tack!

ja lite julgranig kanske jag såg ut. Det har hållt två dagar nu, andra dagen blev det lite mindre lockigt, nästan bättre.



Jag kommer ner den 22 och stannar tills ca 11.

Ska ringa dig snart så kan vi snacka.

2010-12-05 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0