Ont i magen av oro eller så kanske det är längtan

Det känns som tiden står stilla och jag inte kommer någonvart!
Oron kommer från att pengarna jag skickat till Elin inte verkar ha kommit fram än, var har de försvunnit? Dessutom har inte pengarna från SJSF kommit än, nådde inte mitt brev fram? Jag har alltså pengaproblem. Måste leta upp ett horoskop och se om de skriver något om det.
Ok, jag kanske överdriver lite. Det tar ju lite tid att skicka pengar och vad gäller SJSF så har de säkert bara sommaruppehåll och massa byråkrati innan de kan återkomma. Jag är en ganska carefree person ändå hehe. Jag behöver bara få klaga lite och släppa ut min oro så blir det bra igen.

Imorgon blir en busy dag. Betty och jag (och mamma?) ska åka och kolla på plastgolv, det är verkligen sista chansen eftersom golvläggaren kommer på tisdag... Efter det ska vi och några till äta lunch på Nihonsushi, måste ta reda på var de finns. Sen på tisdag ska jag vara med Sofia, en kompis sedan 6-årsgruppen! Sofia är så snäll och en jättebra vän. Jag är den som är dålig på att hålla kontakten men hon ringer och då blir saker av!

Och längtan då? Det är såklart efter Jakob! Tre dagar kvar. Om bara en av oss hade fått åka till Japan så tror jag inte att vi skulle ha varit ihop efter det året. Ärligt, jag klarar inte av långdistansförhållanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0