Tacokväll!

Idag har varit en jättebra dag! För det första så gick jag upp före Jakob i morse. Min motivation var nudelfrukost! Jag var hungrig igår natt men ville inte äta för klockan var ca 0.00 så jag satte klockan på 6.30 och lade mig. På morgonen vaknade jag upp, fortfarande hungrig och sugen på nudlar.
I skolan var det kul för jag gick på parallellklassens lektion istället eftersom jag inte lyckas lära mig så bra av vår egen lärare. Efter skolan gick det också bra för jag och Peter lyckades komma ganska långt med labben trots att vi inte ska ha den förrän imorgon!
På kvällen var jag och Wei bjudna till Emma och Manuel på tacokväll och efter maten visade det sig att de hade bakat 4 små tårtor (eller gigantiska bakelser) till oss! De var olika designade och hade olika smaker som passade oss. Min var i form av ett inkatempel och bestod av tigerkaka med banankräm, grädde, choklad, blåbär och mer banan, jättegod!! Ska sätta upp bilder. Efter det, som om det inte var nog, fick jag och Wei var sin present! Emma och Manuel är så snälla!
Jag kom hem lagom till Top Model och sen kom Jakob hem. En jättebra dag!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0