Inlägg nr 100!

Sitter i skolans datorsal och skriver ett blogginlägg, det hundrade blogginlägget! Tänkte först klaga på hur dagen varit hittills men eftersom det är det hundrade inlägget så borde jag använda det till något roligare.

Ok. Jag ser verkligen fram emot japanåret. Eftersom man "bara" ska vara där under ett år så får man chansen att göra grejer och bete sig så som man vanligtvis inte skulle göra. Allting (som inte bryter mot lagen) är tillåtet! Man kan börja om och omdefiniera sig själv. Och det bästa är att när man kommer hem igen så kan man också starta om, kanske ändra tillbaka om man inte gillar ens japan-själv eller ännu bättre, implementera det bästa från båda jagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol, man kan ju "omdefinera" sig själv imorgon om man vill. Varför vänta tills japan? :p

2009-01-29 @ 21:08:26
Postat av: Anna

det var postat av mig, fattar inte varför mitt namn inte syns ibland fast jag skriver in det

2009-01-29 @ 21:09:04
Postat av: Anna

det var postat av mig, fattar inte varför mitt namn inte syns ibland fast jag skriver in det

2009-01-29 @ 21:09:21
Postat av: Helena

hehe och då duppelpostar du istället

2009-01-29 @ 22:11:08
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0