Ost i halsen

Ja ni läste rätt, det står ost och inte host eller ont eller vad man nu kan tro att folk har i halsen. Men nej jag har inte en ostbit i halsen fast jag gillar ost... Det började igår, dagen efter att jag hade ätit jättemycket godis. När jag vaknade kände jag en ostdoft och efter ett tag kom jag fram till att det kom från min hals. Det låter lite konstigt men det är inte så obehagligt för det gör inte ont, men det får varje andetag att lukta ost!
Det var det, tillbaka till algebran.
Ps Tack Anna för kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Anna

det låter faktiskt ganska äckligt :p

2007-09-30 @ 13:24:43
URL: http://sephchan.blogg.se
Postat av: Betty

hehe it's called bad breath :D

2007-10-01 @ 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0