Dags att blogga igen!

Waa, redan första bloggförsöket efter jag vet inte hur långt uppehåll höll på att gå illa när jag råkade trycka på enter efter att jag skrivit rubriken, det såg ut som det blev publicerat... utan text...
Jag märkte att jag har blivit japaniserad eller så är det bara för att jag läst för få svenska böcker på sistone för när jag skrev ordet rubrik (ovan) så stavade jag det som rublik. Jag tyckte att det kändes fel men kunde inte komma på vad det var så jag fick öppna Word och använda rättstavningskontrollen. Maa ii ka.. 
Ni nya läsare kanske märker att jag inte är så bra på datorer för nej inlägg publiceras inte efter att man tryckt enter och det finns säkert stavningskontroll här också, men trots att det är lite pinsamt så är det sanningen och jag har bestämt mig för att försöka vara ärlig när jag skriver i den här bloggen. Jag hoppas förresten att det inte är för många som kommer att läsa det jag skriver för det vore ju inte bra om jag sårar någon jag känner genom att skriva för ärligt om vad jag tycker om dem. Och nu kanske jag avskräcker läsare eftersom jag i stort sett skriver för långa meningar och utan att dela in i stycken.
Hmm... ok mycket skrivet om inget intressant men om ni ändå orkat läsa så långt så är det lika bra att fortsätta.
Vad har jag gjort idag då? Svaret är inte mycket. I skolan är det förstås massa som ska hinnas med men sen jag kom hem har jag inte rört skolböckerna än. Vad jag har gjort hemma är att kolla anime och läsa manga. Sen använde jag LIU-Luntan till att försöka hitta stipendier men ca 8 av de 11 siterna de hade med krävde betalning och de andra var för forskare och sådant... Jag måste alltså vänta lite med det.
Jag försöker hitta på något intressant att skriva men kommer inte på särskilt mycket. Inte ens jag tycker att mitt liv är intressant, men! jag har inte precis bett om ett intressant liv och jag har inte heller gjort något för att få det intressant så jag är nöjd. Förrutom att jag inte har något att skriva på bloggen...
Dagens (intressantaste) person: Killen som jag labbade med vars namn jag inte kommer ihåg. Varför var han intressant? För att jag aldrig pratat med honom innan men labben gick jättebra eftersom han var duktig, snabb och hjälpsam, men sen stack han utan att säga hej då... I vilket fall. Tack!
Så till sist, hej då och vi ses till er läsare.

//Helena


Kommentarer
Postat av: Anna

lol, frågade du inte efter hans namn hahaha

2007-09-30 @ 01:06:01
URL: http://sephchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0