Stor bildspecial (aka rensning av kameran)


Så här ser en typisk meny ut på familjerestauranger så ni behöver inte oroa er för att inte kunna beställa här i Japan.


Ett frukostset hos Mr Donut. Beviset är på ätpinnarna.


En japansk brud. Varför klär de på henne utomhus kan man undra.


Skolmat! Det finns efterrätter om man vill ha (och vill betala hehe)


Hungriga katter i Hakone. Visste inte att katter gillade kokt ägg...


Annan skolmat. Äter jag efterrätt till lunchen för ofta kanske...


Jakob äter nylagad mochi. Håret då och nu = stor skillnad!


Betty och Camilla spionerar på mig och mamma.


Camilla rider en panda. Istället för att stoppa i pengar så kunde man putta på pandan och den som satt kunde då styra med en ratt.


Middag! Ett paket kycklingsspett och ett paket koreanska grönsaker.


Nyår vid Inage shrine. Kö som vanligt hehe


En annan middag. Jag gillar fisk!


"Saijyajin-mode!"


Tsukiji fiskmarknad har färsk och billig frukost.


Problem med kablarna?


Söta!


Uteliggarkatt.


Hard money, pay down hehe


Coola hantverk i Miyajima.


Toa-byggnaden.


På tv i Japan. Kapibarasan verkar gilla det.


Rilakkuma beredd att sumobrottas?


Mos Burgers chilisåshamburgare!


Japaner är kreativa och händiga.


Helena yrvaken och hungrig. Grr!


YMCA-byggnaden.


Cool cykel.


Snacka om stor zebra!


Har jag hittat till berget som fängslade the monkey king?

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud jag blir så hungrig av bilderna!!!!!



hehe bleachmask!

2010-07-21 @ 18:35:27
Postat av: Helena

hehe jag med!

gratis från anime-conventet

2010-07-22 @ 13:35:48
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Sofia

fina bilder! man blir så sugen på att åka dit igen..:)

2010-07-23 @ 11:31:50
Postat av: Helena

Tack! förresten, har du fått mitt vykort än? Hoppas du tycker om det!

2010-07-23 @ 15:17:30
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0