Fri!

Igår var min sista skoldag! Yay! Så från och med idag kan jag stanna hemma och plugga. Jag har tentor på måndag och på tisdag, sen är det dags att åka hem!

Så egentligen är skolan inte slut riktigt än men det är jätteskönt att slippa gå till skolan. Jag har inget emot att plugga, jag gillar bara inte att gå ut i det kalla vädret.

Jakob har också börjat sin tenta-p som vanligt med att stanna uppe halva nätterna och gå upp sent på dagen. Vi ser alltså varandra lika mycket som när jag gick i skolan...


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag brukade också göra som jakob :p

2010-12-17 @ 18:33:01
Postat av: han i tierp

ge han en spark i röven så han kliver upp :-)

2010-12-17 @ 19:57:52
Postat av: Helena

Anna: jag förstår att han pluggar bättre på natten men jag fattar inte hur han klarar av att först sitta upp hela natten och halva dagen, ha tenta från 2-6, komma hem, fixa grejer och lägga sig vanligt



Han i Tierp: hehe det är skönt att han sover på dagen för då hinner jag plugga ostört hehe

2010-12-21 @ 08:29:31
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0