Cyklat hit och dit

De senaste dagarna har jag cyklat väldigt mycket

Måndag
Till skolan
Till stan för att göra syntest men id-kortet hade gått ut och jag hade inte passet med mig
Cyklade hem
Cyklade till skolan igen
Cyklade hem

Tisdag
Till skolan
Till stan igen, nu fick jag det gjort
Cyklade hem
Cyklade till skolan igen
Cyklade hem

Onsdag
Till skolan
Cyklade hem
Cyklade till skolan igen fast jag inte hade något för att Jakob glömt sin matlåda
Cyklade hem igen

Om det fortsätter så här så behöver jag inte träna hehe

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Höhö, ännu mer träning om du hade sprungit istället. Eller lyft vikter med ena handen medan du cyklar :)



Hur var det i hbg förresten, fick aldrig någon update!

2011-11-05 @ 20:36:30
URL: http://boktycke.wordpress.com
Postat av: Helena

ja just det ^^ får springa med vikter på vintern när jag inte kan cykla hehe



ska skriva ett inlägg om hbg (kanske) kom på att jag bara har bilder på mat hehe

2011-11-06 @ 09:51:03
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0