Soligt!

Idag har det varit jättefint väder! Det känns som sommar redan. Jag ser jättemycket fram mot sommaren. De preliminära planerna är:
  • spela World of Warcraft med Jakob, det har han sett fram emot
  • lära mig att använda word, excel och powerpoint bättre
  • plugga japanska
  • hitta på en massa med Betty
  • måla med en kompis
  • läsa massa manga och böcker
  • ha kul med kompisar
  • lära mig spela lite på keyboard
  • segla med Åsa
  • visa Jakob somriga Helsingborg
  • sova!
Här kommer lite bilder från senaste veckorna.


Kan ni gissa vad den här byggnaden är för något? Svaret kommer längst ner!


Jakob njuter av solen genom att gå i t-shirt


Vi bakade pizza med extra allt!


Superfint väder en dag...


... och hagel nästa.


Vi bakade jättegoda bröd med en massa solros- och linfrön.


Jakob plockade vitsippor till mig! (eller rättare sagt, jag tvingade honom att plocka eftersom han sa att det var för dyrt att köpa blommor hehe)

Ps
Byggnaden där uppe är en kyrka! Det skulle inte jag ha gissat på.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina bilder ^^

Haha, hade aldrig gissat att det var en kyrka heller. Ser mer ut som ett museum.

Hihi, skulle gärna se dig spela WoW, ska du testa på ett sånt 10 dagars gratis konto?

2011-05-12 @ 19:18:28
URL: http://boktycke.wordpress.com/
Postat av: Helena

Tack tack!

Jag ska testa två månader (!). jakob fick mig att köpa ett konto så han kan få en månad gratis för då kan vi spela tillsammans

2011-05-15 @ 22:24:22
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0