Ensam hemma!

Jakob har åkt hem till Tierp för att vara med när Anna tar studenten så jag är ensam hemma! Jag ville också följa med men jag har en tenta imorgon... Grattis till Anna i alla fall!

Det känns lite tomt att vara hemma själv men samtidigt är det skönt. Jag behöver inte gömma min nötchoklad, jag får plugg gjort och jag kan äta vad jag vill till middag. Det finns dock några nackdelar med att vara ensam och en är ju att jag absolut inte får se något läskigt nu för då kommer jag inte att kunna sova. Tur att det är sommar och ljust till sent.

Jag har faktiskt inte bott ensam alls i mitt liv. De första 18 åren bodde jag med mamma och Betty. Sedan bodde jag i korridor (där det alltid finns någon som är hemma) ca 1,5 år och efter det har jag bott ihop med Jakob.

Nu ska jag äta chicken pot pie (typ) till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0