Bildbombardemang


Vi grillade för första gången när Anna var på besök. Tips: ät inte halvrå lök, man får ont i magen.


Anna lagade frukost åt oss. Så gott!


Jag och Anna åkte häst och vagn på nationaldagen. Jakob ville inte åka så han gick istället.


Jakob lagade fantastiskt god mat med älgköttet. Såsen var himmelsk!


Fick mangochoklad av Betty! Och Anna gav mig marabou caribbean så nu har jag provat båda!


Fikade med Jenny och Anna, åt en citroncheesecake.


Åt middag på Viggo när vi sov över hos Anna. Så mätt, orkade inte upp allt.


Efter maten råkade vi på en pratglad 83-årig dam. När vi väl kom ifrån henne gick vi på geocaching, dvs leta reda på gömda skatter som folk placerat ut med hjälp av en gps. När man hittat något ska man skriva datum och namn på en lapp oich sedan lägga tillbaka skatten. Ibland kan skatten vara lite smutsig, då vill ingen röra den som ni ser ovan hehe


En morgon vaknade jag av att en jättestor kran sträckte sig mot vårt tak.


Jag leker the sound of music.


Betty och jag på väg till affären.


Vi hittar en avdelning med bigpack-produkter. Här är 5kg ketchup.


Jenny och jag fikar på Mezo. Jag åt en hallontarte.


Jag har gjort mobilsmycken! Ska ge puddingen till Jakob för det var hans favoritefterrätt i Japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0