Grejer


Så här glad var Jakob när han öppnade sina presenter. Han fick ett skärp och kaffe av mamma, en klocka, en tröja och ett telefonhölje av Betty.


Jag fick en bordsduk och två jättefina ljusdekorationer av Jakobs familj. Tack! Det passar perfekt till bordet.


Jag gav bland annat Jakob en personlig kalender med bilder på oss!
Den kostade bara ca 95 kr och man kunde då välja in 12 bilder + framsida plus fylla i viktiga datum.


Så här ser Januari ut! Jag har märkt ut alla våra månadsdagar, det börjar bli svårt att hålla koll på hur många månader vi har varit ihop nu hehe


Jag fick ett fejk-Rilakkumaskal av Betty, gulligt!


Jag fick också ett handgjort armband med mitt namn på av Betty. Hon har ett där det står hennes namn! Hehe mamma blev avundsjuk och ville också ha ett.


Igår medan de hade möte roade jag mig bland annat med att fixa till min klocka så den passar min handled. Jag älskar ljudet då man vrider ringen runt urtavlan, det låter som när man öppnar ett kassaskåp!


Till sist. Jag hittade min hårklämma i Jakobs rum och frågade varför den låg där. Då sa han att han hade använt den som kam eftersom jag tog med borsten till Helsingborg... Kunde han inte ha ringt mig och frågat om vi har andra borstar?! (vilket vi har i en väska bredvid min säng) Suck, är alla killar så här eller bara min Jakob hehe





Kommentarer
Postat av: b

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH hårklämman HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH >.< HAHAHHAHAHAHA

2011-01-12 @ 14:30:34
Postat av: Anna

Ska inte du ta bort den underliggande headerbilden? Den förstör designen tycker jag. Jag ser även att mitt hello kitty presentpapper har blivit återanvänd hehe så bra.

Tänkte berätta att serial killer bok 3 är ute!!! Beställde den idag, den kom ut den 6.de jan! Weeee!

2011-01-12 @ 18:53:28
Postat av: Anonym

hmm okay, det var nog nån cookiefel för nu ser jag den nya designen. Innan såg jag den gamla designen under den nya hehe

2011-01-12 @ 18:54:16
Postat av: yin

tack för tipset. ctrl+f5 gjorde susen. Nu ser jag den nya designen :D It looks nice.

2011-01-13 @ 06:43:55
Postat av: Helena

hehe ingen aning om vem som skrivit vad, eller jo kanske lite aning.

Oh jag ska kolla på biblioteket efter den. btw book depository var billiga men de har bara skickat en av de två böckerna och det till fel adress...

2011-01-13 @ 12:36:54
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är väl snarare postens fel? De kopiera väl bara adressen du har angivet. Sen skulle det vara toppen om du ändrade färgen på kommentarförfattaren. Nu ser man ju inte vem som har skrivit förrän man markera namnet.

Jag köpte 3 böcker av dem igår, hoppas att de komma fram ^^

2011-01-13 @ 19:33:12
Postat av: han där uppe

jaaa de är bara jakob :-))) själv har jag varit perfekt genom alla år hans mor o jag har levt tillsammans :-)

2011-01-14 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0