Knytkalasfika

Vi var många igår som samlats för knytkalasfika samtidigt som det var lite födelsedagsfirande.

Jag och några kompisar bakade en stor jordgubbstårta och några andra kompisar kom med en chokladtårta. Sedan hade alla med sig snacks som kakor, chips, dricka och godis! Det var jättekul!


I början satt vi på stolar men efter ett tag flyttades det till golvet för det fanns inte sittplatser nog.


Tårta! Det var två rulltårtsbottnar, en massa grädde och jordgubbar. Vi kunde ha dekorerat lite bättre men jag ville att alla skulle få lite jordgubbe!


Tre asiater från tre olika länder! (Sverige/Kina, Korea och Japan)


Mihoko! Hon är jätteduktig på att organisera och ta hand om folk och på att få till bra stämning!


Folk som har kul (hoppas jag).


Jag fick bland annat ett jättefint kort som folk skrivit meddelanden i! Så japanskt och så gulligt!

Synd att alla mina vänner inte kunde vara med. Men det var en jättefin födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis i efterskott!! ^^

2011-08-20 @ 13:45:57
Postat av: Helena

Tack!

2011-08-20 @ 16:59:12
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0