Trött men lycklig

De senaste två veckorna har jag inte haft tid med kompisar eller ens Jakob så mycket. Anledningen? Jag pluggar japanska 4-5 timmar per dag plus pluggar till andra ämnen plus går i skolan. Det är så mycket plugg att min hjärna inte riktigt hänger med ex så skulle jag säga vattenkoppor men råkade säga brännässla istället, på svenska.

Ni kanske tycker att jag är konstig(are än vad ni redan tycker nu) men jag gillar det här. Det är skönt att ha något att kämpa med.

Så mitt mål är att varje dag gå igenom 150 nya ord, gå igenom 250-300 kanjiord på readthekanji och göra 3-4 kapitel i grammatikboken.

Kommentarer
Postat av: betty

Duktiig!

2010-05-14 @ 19:36:45
Postat av: Helena

I know hehe!

2010-05-15 @ 03:03:30
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0