Pa resande fot

Just nu ar jag pa ett internet och mangacafe och har ska vi vara i tio timmar! Alla har ett eget bas med skona stolar och en jattestor datorskarm. Fo 2300 yen far man allt det och dessutom lask, kaffe, te och andra drycker, sa mycket man vill!

Nu har vi befunnit oss pa resande fot under en vecka och det har varit skoj. Mycket friare och lugnare an vad mina resor brukar vara. Vi har inte riktigt planerat innan vad vi skulle gora eller var vi skulle aka men det har varit bra anda. Forst var vi i Kyoto fem dagar men under den tiden hann vi ocksa med Nara och Osaka. Sen spenderade vi en och en halv dag i Osaka med att aka pariserhjul och titta pa Osaka Castle. 
Imorgon ska vi utforska Okayama och Kurashiki.

Skriver nar jag far internet igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Så skönt att höra att ni har det bra. Köpa shorts?

Här är det snö och blåst. Det ska vara avkopplande när man är på semester... När kommer ni tillbaka?

Ha´det så trevligt på er resa.

2010-03-05 @ 18:24:06
Postat av: betty

såg du hjortarna(?) i Nara? jag vill ocksååå~

2010-03-05 @ 18:47:54
Postat av: Helena

Vi har det bra men kanske inte sa avkopplande anda. Upp tdigt och lagga sig sent varje dag... ska vila upp mig nar vi kommer hem till Inage. Vi har inte bestamt nar vi ska aka tillbaka an, just nu har vi bokat hostel fram till den 8de. sen far vi se!



Hehe vi kom till Nara sa sent pa kvallen att det var morkt (men vi ville ga pa en eldceremonigrej den tiden) sa vi sag hjortar men inte sa bra och de verkade trotta.

2010-03-05 @ 23:37:19
Postat av: Anna

Är det den stora pariserhjulet i oosaka ni åkte? Den vid aqauriet.

2010-03-06 @ 12:10:46
Postat av: HAN I TIERP

må ni ha de bra!!

2010-03-06 @ 23:52:55
Postat av: Sofia

hej! Åh jag såg pariserhjulet i osaka vid akvariet när vi var där..men det regnade tyvärr så vi åkte inte;/ Var ni på akvariet? Det är ju jättefint! Har en hel del bilder därifrån:) Osaka castle har jag också varit på, vad tyckte du? Skönt med shorts!

Hör av dig när ni är tillbaka, vill gärna snacka en stund på skype! kramis

2010-03-09 @ 11:57:25
Postat av: Helena

Ja vi åkte det stora pariserhjulet vid akvariet. Det var inte så fint väder när vi var där heller men vi åkte ändå. Tydligen världens störta pariserhjul (i någon specifik avdelning)!

Akvariet var jättefint. Det bästa var kanske kapibarasan! Osaka slott var vi vid men inte inne i. Dyrt med massa inträden överallt...

Ha det bra och kram till alla läsare!

2010-03-14 @ 06:22:29
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0