Snart ska jag till Sendai

Jag ska snart gå till tåget och ta det till Shinjuku där jag byter till bussen som tar mig till Sendai. Jag trodde att jag skulle se fram emot resan mer men just nu känns den som ett hinder för mina studier. Jag kommer ju inte hinna plugga 4 timmar per dag då jag är där. Å andra sidan så kan jag hinna ikapp lite i ekonomiboken under den 6 timmar långa bussresan.

Men det ska bli skönt och ta det lite lugnt, äta lite kotunga (Sendais delikatess) och shoppa!

Trevlig helg och glad nationaldag!


Kommentarer
Postat av: Anna

så kul, vad ska du göra där?

2010-06-05 @ 12:01:02
Postat av: Helena

hehe Jakob har magicturnering där så jag passar på att hänga med o sightseea lite

2010-06-09 @ 09:52:03
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0