Test av Elixir Prior Shiseido

Förra året när vi var i Hakone så var det folk från Shiseido som delade ut små rosa påsar på stationen. Jag hade ingen aning om vad det var men lyckdes gå "fel" och förbi dem två gånger och fick därmed två påsar! I dem fanns det samples av deras hudvårdsprodukter, en påse innehöll det som man skulle använda under en dag.

Den övre raden är för morgonen och den nedre för kvällen. (Man fick bara en rund tvål i varje påse)
Ganska mycket för en dag. Även om det funkar jättebra så kommer jag inte att köpa, dels för att det är dyrt och dels för att jag inte orkar smörja på så mycket.

Jag testade det i förrgår och har inte använt några andra hudvårdsprodukter än de jag fick. Här får ni se om ni märker skillnad.

Före


Efter

Jag vet att det är svårt att se med tanke på att ljuset är helt annorlunda. Hehe det ser ut som om jag har blivit mörkare.


Närbild på före


Och närbild på efter.

Ok det går inte att se så bra... Men det kändes lite annorlunda. Eller så var det bara psykiskt.
Tvålen kändes verkligen uppfriskande men hudoljan kunde jag klarat mig utan. Det verkar som om japaner tycker att det är fint när huden är skinande (oljigt) medan västerlänningar gillar matt hud bättre.

Kanske kommer jag att börja med sådant här när jag blir äldre eller när de uppfinner ett medel som är allt i ett så man slipper smörja så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, efterbilderna är ju mkt mkt gulare än förebilderna. Man kan nästan tro att de är "bli asiat" kräm :p

2010-07-07 @ 18:26:19
Postat av: Helena

hehe det kanske är det

2010-07-08 @ 04:04:07
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0