Halvlyckad dejt

Igår hade vi bestämt att vi skulle bada efter att jag slutat skolan och sedan skulle vi äta romantisk middag och avsluta med bio. Men det blev inte så.
Jakob blev bjuden av sin lärare till ett planetarium 1.5 timme bort från Inage och kom inte tillbaka förrän kl 19 och han hade varken ätit lunch eller middag så han rusade till McDonalds medan jag gick för att köpa biljetter. Filmen började kl 20 så det var lite stressigt, inte minst pga av de hade visningen i en annan byggnad än den som vi brukar gå till eftersom det var sista visningen. Så vår romantiska stranddejt med middag och bio slutade med att Jakob krängde hamburgare och jag yrade runt i regnet utan paraply (eftersom jag gett det till Jakob) och letade efter den andra biosalongen.

Efter att vi äntligen lyckats sätta oss i biosalongen så var jag på ganska dåligt humör men Jakob muntrade upp mig som vanligt! Filmen vi såg var förresten Prince of Persia vilket jag rekommenderar till de som fortfarande inte sett den.


bild från Google

När ska jag få använda min dyra baddräkt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0