Grått är inte lika med kallt

Igår hade vi filmkväll och såg den japanska filmen MW. Den handlade om hämnd och var ganska actionspäckad, tyvärr blev jag inte så imponerad som jag hade kunnat bli. Anledningen? Killhuvudrollen aka den onda hämnaren spelades av samma kille som jag har sett i helt andra roller så filmen kändes inte så trovärdig. Medan vi såg på filmen så skakade balkongfönsterna ganska ordentligt från de starka vindarna. När jag vaknade i morse så var det första jag lade märke till att det var grått och trist utomhus och att det fortfarande blåste. Därför bestämde jag mig för att gå i stället för att cykla, det är farligt att hålla ett paraply samtidigt som man ska styra en cykel. Jag byltar på mig lite extra och beger mig hemmifrån tidigare än vanligt. När jag kommer ut så är det varmare än vad det brukar vara. Fast det är grått och blåsigt. I Japan så kan man inte lita på sitt sunda förnuft.

Kommentarer
Postat av: HAN I TIERP

hej på dig !

Vi skickar choklad till dig, även nya vintercollectionen. Vilken adress har du? För vi törs inte skicka den via Jakob, den glupska ....!

Sköt om dig!

Åsa och PG

2010-01-23 @ 21:11:58
Postat av: HAN I TIERP

2010-01-23 @ 21:14:57
Postat av: Helena

Hej Åsa och PG! Tack så mycket! Vad snällt av er. Hehe jag tror inte Jakob vågar äta upp allt själv igen men för säkerhets skull!

Min adress är densamma som Jakobs förutom rumsnumret som är E405.



Ha det bra!



2010-01-24 @ 05:54:00
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0