Sportlov?

Det var jättefint väder här i Inage idag. Jag gick till och med och handlade i shorts! Efter att jag handlat så skulle min kompis och jag spela bordtennis men ingen av oss var särskilt bra på det så det blev ganska mycket springa runt och fånga bollen. Vad snällt att man kan låna all utrustning och till och med plats att spela på här där vi bor. Lite exercise fick vi!
Efter det så ringde vi en till kompis och gick till 100 yen-affären för att köpa badmintongrejer. Två racket och en boll (?) kostade 105 yen dvs ca 8 kr! Jag köpte förutom det även ett hopperep. Sedan gick vi till parken och började spela. Ingen av oss var så bra på badminton heller men vi skyller på att det var blåsigt hehe

Efter det åt jag gröncurry till middag. Gott!
De kom över vid sju och så hade vi filmkväll. Vi brukade ha det hela tiden innan men eftersom vi haft mycket att göra på sistone hade vi uppehåll. Ikväll såg vi på Mindhunters. En film som jag rekommenderar. Väldigt spännande!

Jag ringde även till posten om någon som kan komma och hämta mitt paket. De kommer på fredag så mamma och Betty får väl paketet någon gång i april.

Imorgon kommer Emma hit! Vi ska hitta på roliga grejer och kanske gå på karaoke om hon vill.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också ha jättefint väder :(

2010-02-25 @ 16:45:23
Postat av: Helena

hehe om det gör dig på bättre humör så har vi fått värsta ovädret över oss nu med försenade tåg o allt....

2010-02-26 @ 10:09:44
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: HAN I TIERP

fick 1 dm snö idag :-)

2010-02-28 @ 00:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0