Snart åker jag

Har precis packat det sista och ätit upp all mat, bland annat en fjärdedels kladdkaka som blev över efter igårkväll. Vad skönt att alla tentor är över och att jullovet börjat!
Jag ser fram emot att vara hemma och göra ingenting! Jag har ju inte haft något sommarlov i år så det blir att dega lite extra när jag kommer hem hehe
Men jag har faktiskt några saker jag skulle vilja göra. Jag tar med min yukata för jag vill sy om den till en "vanlig" klänning, ni får se hur det blir när jag är klar. Jag vill också börja investera i aktier. Jag har lagt in pengar på en depå men inte köpt något än, tänkte göra det efter nyår så jag slipper skatt.
Måste plugga lite japanska också. Har saknat det lite under den här terminen då den enda japanskan gick ut på att skriva rapport och inte läsa eller lära sig nya ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0