Laserdome

Igår fyllde min kompis år och vi firade med att julpyssla och sedan en helkväll på laserdome. Vi var 30 personer så vi hade hyrt hela stället. Det var första gången jag spelat laserdome i Linköping och förmodligen den sista. Jag är inte alls bra på laserdome! Jag spelade 3 omgånger och vid alla låg jag sist. Det var kul men idag har jag jättemycket träningsvärk.

Jag kanske inte är tuff nog för laserdome? Jag hade ju fördelarna att jag är liten/kort dvs syns inte så bra och dessutom hade jag svarta kläder och svart hår men å andra sidan så får jag panik ganska lätt, är inte så strategisk och har en tendens att skjuta på allt jag ser, inklusive lagkamrater...

Om det fanns en kurs för att bli tuffare så skulle jag ta den. Lära sig överlevnad, att ta konflikter, ingjuta respekt i folk! Var snäll och säg till om ni hittar en sån kurs!


bild från Laserdome-Linköping

Kommentarer
Postat av: Anna

Testa på lumpen?

2010-12-08 @ 17:33:59
Postat av: Helena

hehe det är nog för tufft och tar för lång tid

2010-12-08 @ 22:15:23
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: yin

spela vilket konfliktspel som helst?

2010-12-13 @ 11:53:18
Postat av: Helena

men jag är inte så bra på att lära mig genom att göra, jag behöver instruktioner!

2010-12-13 @ 19:30:36
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0