Doktorn

I slutet av november så ramlade jag och skadade knäet. Det var lite pinsamt för jag hade gått hela vägen till skolan försiktigt för att inte halka och sen när jag kommer inomhus och slappnar av, då ramlar jag pga snö och is under skorna. Jag landar rakt på båda knäna och hinner inte ta emot mig med någonting. Det gjorde så ont och jag funderade på att gå till doktorn men till slut så gick jag inte ändå.
Som tur var det en fredag så jag hade hela helgen på mig att vila. De första dagarna kunde jag inte böja benet och första veckorna kunde jag inte gå i trappor. Nu, fyra veckor senare så gör det fortfarande ont när jag rör vid det och jag kan inte sitta på knä eller i skräddarställning (mina två favoriter hehe).
I morse ringde jag till vårdcentralen och de sa att det inte var så normalt att det fortfarande gjorde ont så jag ska boka en tid. Det jobbiga är att de inte kan ta emot tidsbokningar förrän efter nyår så jag får vänta tills dess.
Hoppas att jag inte behöver opereras eller något!!
Knäna är nog den delen av min kropp som jag haft mest problem med. Först smärtorna efter Fuji-bergets strapatser och nu det här...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm ojdå, hoppas att det inte är något allvarligt.

2010-12-28 @ 13:11:22
Postat av: Helena

ja hoppas verkligen att jag inte ska opereras!!!

2010-12-29 @ 09:33:25
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0