Första skoldagen

Idag började skolan men jag hade bara en föreläsning på schemat så jag är redan hemma igen. Jag känner mig ganska positiv trots att jag inte känner igen någon. Eller kanske en tjej som jag tror gick i min klass innan vi åkte till Japan men jag är inte säker och jag kommer inte ihåg namnet... Mitt ansiktsminne och namnminne suger. Kanske kan be Betty scanna/fotta mitt klassfoto och skicka det. Onegaishimasu!

Föreläsningen verkar ganska intressant. Föreläsaren hade med sig lite grejer som hon visade upp och annat som hon skickade runt så det kändes inte för teoretiskt. Lite problem är att jag köpt böckerna från en tidigare utgivning för att spara pengar men hon sa att det gick att lösa.

Ikväll kommer några kompisar över på pastamiddag och jag ska försöka baka focaccia. Ett bröd som vi åt i Japan och som Jakob älskar.

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Det var den veerkligen, sjukt.. måste dit o bara äta den nån gång haha.. :_P Och tack på förhand söta du! :) Jag kommer säkert att fråga massa grejer innan haha... Syrran o kusinen kommer nog ha sån backpack väska... får nog ta o inskaffa mig en sådan.. och kanske ett lexikon?? Haha

2010-08-31 @ 17:31:54
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0