Lite sjuk...

Jag har fått urinvägsinfektion (tror jag) men det är ingen fara, jag mår redan bättre och blir nog frisk snart. Det jobbiga med urinvägsinfektion är att jag måste kissa nästan var 30de minut och det är svårt när lektionerna är 90 minuter långa utan paus. Jag läste på nätet att man ska dricka sura saker så bakterierna sluta trivas så nu häller jag i mig körsbärste, det kanske låter gott/sött men jag lovar att det är surt!

Blev så glad när min granne och klasskamrat knackade på nu och kom med papper från lektionen eftersom hon märkte att jag inte dök upp! Så snällt av henne! Det känns bra när man vet att det finns folk som bryr sig om en.

Å andra sidan har jag ringt Jakob under hela kvällen men inte fått svar... Han köpte dock frukost åt mig igår eftersom jag inte hade något hemma. Det var ju snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0