Frisk igen!

Yay! Jag är frisk igen! Vad skönt att det bara varade två dagar och inte längre.

Idag har det varit underbart väder ute, 22 grader och soligt så jag gick runt i en kortärmad klänning. Dock var det två japaner som vid olika tillfällen kommenterade att jag hade kortärmat, "är det inte kallt?". För japaner kanske 22 grader inte är så mycket, de får ju upp till 30+ grader under sommaren men för mig var det svensk sommar idag.


Här är en bild på vad som händer efter att sakuran blommat klart. Dessa vitklädda människor var på universitetet under hösten också men då sopade de upp löv istället för blommor.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Varför har de masker när de sopar? Är det dammigare i Japan än i Sverige?

2010-04-26 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0