Update

Mamma, Betty och kusin Camilla kommer att komma till Tokyo den 18 december för att hälsa på mig och Jakob (och för att shoppa och äta såklart hehe)! Där ska de stanna tills den 7 januari så Jakob får sällskap av massa kineser på sin födelsedag. Glöm inte heller bort Anna och Yin som kommer den 22(?) och stannar två veckor och Jenny som ska kolla om hon kan komma eller inte imorgon. Vad kul vi ska ha!
Mamma vill se Fujisan och titta på utsikten från Tokyo Tower men hon vill inte äta rå fisk. Betty vill nog shoppa och äta så mycket japanskt hon kan. Camilla vet jag inte riktigt vad hon vill men vi ska väl hinna med det också.

Jag har fått en mp3-spelare av mamma och Betty i födelsedagspresent och julklapp. Det blev ingen av de som jag skrev om tidigare utan en MP734AF från Clas Ohlson för 650 kr istället. Den klarar av mp3, har radio och bildvisning och kan visa film. Dessutom kan man använda den som diktafon, kanske ska börja med en röstdagbok...
En väldigt bra grej med den är att två kan plugga in hörlurar och lyssna samtidigt. Perfekt för couples hehe
Var snäll och skriv inte i kommentarerna att ni hittade den mycket billigare någon annanstans eller att den har fått dåliga reviews, tack!

Jag är ganska säker på att jag har svininfuensan, eller är en hypokondriker. Feber, hosta och rinnande näsa är symptom på svininfluensan och det har jag just nu. Andra symptom är diarré, kräkning och ingen aptit men jag måste säga att inom de fälten så mår jag prima. Kanske får jag det senare.
Anledningen till att jag dock tror att jag är drabbad av denna fruktade sjukdom är för att det på Aftonbladet (ok, inte 100 % tillförlitligt) stod att om man hade influensasymptom så var det förmodligen svininfluensan eftersom olika sorters influensor inte brukar gå samtidigt.
Måste säga att jag inte känt mig så pigg och energisk på länge. Det måste bero på ds-yogan jag håller på med. Kanske har jag hittat botemedlet till influensa, yoga!

Hoppas att ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: betts

krya på dig :) längtar tills vi åker!

2009-09-02 @ 22:04:36
Postat av: Camilla

Jag vet inte riktigt vad det finns att göra haha, men jag vill gärna åka till någon tivolipark, om det nu finns någon som har öppet. Annars bara shoppa och ta det lugnt ^^

2009-09-02 @ 22:08:19
URL: http://skyblog.blogg.se/
Postat av: Helena

Betty: Tack! jag längtar också!



Camilla: kolla det här

http://www.hanayashiki.net/e/index.html

det ligger nära där ni kanske kommer att bo

sen måste vi ju hinna med disneyland också, det ligger "nära" där jag och Jakob kommer att bo!

2009-09-03 @ 11:10:32
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ohh, det ser ju riktigt roligt ut. Jaa, Disney Land hade varit nice det med :D

2009-09-03 @ 17:16:07
URL: http://skyblog.blogg.se/
Postat av: Anna

SKa de bo på asakusa?

2009-09-03 @ 18:09:10
Postat av: anna

Jag tittade runt och sökte lite och hitta ett annat erbjudande för framkallning :D visserligen kosta det ungefär 40:- för portot på denna sida men det är inte så farligt.



iE1pwCFRCF3godSjtIQ" rel="nofollow">http://www.ifolor.se/rea/DP100september.html?gclid=CKyF5iE1pwCFRCF3godSjtIQ

2009-09-03 @ 20:22:40
URL: http://mrhandsome.blogg.se/
Postat av: Helena

tack vad snällt! jag tänkte att jag skulle framkalla ngra kort på familjen innan jag åker till Japan!

2009-09-03 @ 21:23:11
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0