Gulliga Jakob

Jag känner mig lite hård och skyldig för att ha skrivit så om Jakob. Han har många bra sidor också.
En gullig grej är när han börjar skolan innan mig. Då brukar jag ligga kvar och sova och innan han går så kommer han alltid in till mig och säger hej då och ger mig en puss. Sen hör jag hur han låser ytterdörren efter sig. Det känns så tryggt och omtänksamt för vanligtvis så brukar vi inte låsa dörren när en av oss är hemma.

En annan grej är när vi äter något gott, som sushi så ibland ger han mig sin sista bit! För mig är det ett av det kärleksfullaste som finns! Då brukar jag alltid bli lite tårögd hehe

Jakob är också väldigt bra på att visa vardagskärlek. Ofta när jag står och diskar så kommer han in och kramar om mig, samma sak när jag lagar mat. Han sparar inte heller på pussar eller komplimanger, i alla fall när vi är ensamma hemma, när andra är med tror jag att han är lite blyg. Så sött!

Jag älskar dig Jakob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0