Skiss och lite annat

Här kommer vad jag har skissat hittils av min kostym!

Det var ganska svårt att googla efter bilder för detaljerna var inte lätta att se så till sist fick jag bläddra lite i mangan för att få allt rätt. Vi får se vad det här leder! (Nu ser ni väl antagligen vem jag vill cosplaya)

Här kommer lite andra bilder (passar på när jag flyttar bilder från kameran till datorn hehe)


Chokladsouvenir från mig till Jakob, men egentligen är det lite fel för jag fick äta hälften hehe.
Från vänster till höger: mint, granatäpple, 85% mörk choklad, kardemumma (?) och jordgubb.
Granatäpplebiten var helt klart godast! Frukt är gott!


Vår miniodling, ska bli kul och se vad som kommer fram. Tycker det ser lite ut som en kyrkogård...


Jag och Jakob myser i soffan!


Jakob för en kvart sedan.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Dräkten ser bekant ut men jag kan inte komma på vilken anime det är :(

2009-05-10 @ 00:16:39
Postat av: Helena

det är lenalee från d.gray-man!

2009-05-10 @ 12:43:07
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: et

be

2009-05-10 @ 18:31:47
Postat av: betty

HAAHHA oj fail..



anyway.. chocolate looks goood but expensive :O

2009-05-10 @ 18:32:22
Postat av: helena

chokladen var god, den kostade ca 60kr/kg så billigare än lösgodis på hemköp

2009-05-10 @ 19:49:08
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0