Inspiration

Jag har känt mig ofokuserad och nere ett tag nu men nu tror jag att jag har muntrat upp mig. Kanske beror det på att det är sommarlov snart! Jag har också hittat något jag VILL göra, nämligen en cosplaydräkt. Det finns så mycket som jag ska göra eller borde göra men det finns nog inte ens fem saker som jag VILL göra, men då menar jag inte slötitta på teve eller läsa manga utan något konstruktivt.
Vem vill jag cosplaya som då?
Ledtråden är : någon med (grön)svart långt hår. Jag erkänner att jag valde den karaktären för att jag vill ha nytta av mitt hår innan jag klipper av det hehe.
Vi får se när jag blir klar, just nu har jag bara skissat lite på hur jag vill att det ska se ut. Redan det är svårt eftersom det finns få (eller så hittar jag inte dem) bra bilder på google som visar detaljerna. Fast jag vet var animen och mangan finns så jag kanske kan se/läsa om den (där fick ni en ledtråd till).

Just nu måste jag översätta japanska meningar och sen öva till kanjidugga x 2 inför imorgon...

PS jag och Jakob ska på lunchföreläsning ordnad av Venture Zone imorgon, gratis lunch, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0