Grattis till Jenny!

Grattis Jenny! Du vet för vad, ni andra som läser får fortsätta vara nyfikna hehe
Idag åt jag och Jakob vardagssushi till middag, det är i princip samma sak som sushi förutom att man gör rullarna framför teven samtidigt som man äter dem och så är det inte så noga med hur de ser ut eller vad de innehåller.

Nu måste jag sätta igång med japanskan, till imorgon har vi en mangatext, yay! Det är mycket bättre än digitaltekniktexten vi hade tills idag och barnmordstexten gången före det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kamsahamnida!(= Tack! för de som inte vet). Jag vet inte hur många det är som läser din blogg som vet vem jag är men Anna o Camilla vet iaf ^^ Annars gav jag en hint i det här inlägget hehe

2009-05-14 @ 23:39:22
Postat av: Camilla

GRATTIS!! :D :D

2009-05-15 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0