Midsommarnattsdrömmar

Jag drömde faktiskt någonting som jag kom ihåg den här natten.
Jag vet att Jakob var med i en dröm för jag kommer ihåg att jag vaknade till efter den och tänkte "yes, det lyckades" men sen somnade jag om och glömde bort vad den drömmen handlade om. Jag måste erkänna att jag fuskade lite genom att titta på bilder av Jakob och prata med Jakob under kvällen och sen när jag läste "Den unge hämmnaren" så föreställde jag mig att Jakob var huvudpersonen..
I dröm nr 2 var jag och mina kusiner turister i ett asiatiskt land, vi tittade på tempel och stora stengårdar och annat exotiskt. Det jag kommer ihåg bäst från den drömmen är att vi skulle fika och jag beställde två bakelser av ett slag för jag trodde att någon annan också ville ha just den bakelsen men det ville ingen så jag fick båda... Undrar vad det betyder...

Vad hade ni för drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0