Jag har sommarlov!

Ja!! jag har äntligen fått sommarlov! Jag har precis kommit hem från transformteoritentan och håller på att koka spaghetti och väntar på att Jakob ska komma hem. Jag vet inte hur tentan gick men av 7 frågor så skrev jag bara på 4 så jag måste få mer än 2 poäng på tre av dem och sammanlagt få 8 poäng för att få en 3:a.

På väg till tentan såg jag en reklamaffisch från Akademiska hus där det stod "Hurra! Sommarlovet är kort så snart ses vi igen". Det första jag tänkte var något i stil med "skoja inte om sommarlov!"

Matdags!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag får sommarlov imorgon!!!!! yayayayya

2009-06-04 @ 19:51:31
Postat av: Helena

yay för sommarlov!

2009-06-05 @ 11:13:20
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0