Hemma i Linköping!

Idag kom jag tillbaka till Linköping igen! Jakob mötte mig på stationen och jag blev nyfiken på vad vi skulle äta till lunch eftersom jag sa att jag ville bli överraskad. Det visade sig att Jakob köpt en 16-bitars sushi och en subway! När vi kom hem delade vi på sushin men sen orkade jag inte subwaymackan så Jakob åt upp hela. Det var verkligen en överraskande kombination. Bra jobbat Jakob!

Här i Linköping måste jag hinna med en massa grejer innan jag åker tillbaka till Helsingborg. Sälja möbler och böcker, ringa Tele2, försäkringsbolaget, fixa e-legitimation och även ha kul förstås med "gänget" upp till Stockholm, fylla år och säga hejdå till alla kompisar.

Sommaren är lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0