Golvet är lagt!

Idag vaknade Betty och jag extremt tidigt, kändes det som i alla fall. Efter en halvtimme av uppvaknande och frukost framför tvn begav vi oss iväg mot Bosses Mattor. Väl där så hittade vi ganska snabbt vilken plastmatta vi ville ha och betalade. Eftersom det hade gått så snabbt så var vi tidiga i stan där vi skulle träffa Anna och Camilla för lunch så vi gick runt lite och kollade på grejer. Jag funderade på vad jag skulle ha med som souvenir till Japan. Har ni några tips?

Lunchen blev lite försenad för Anna försov sig hehe. Men väl där så var det väldigt trevligt och maten var god fast ärligt talat så har Nihonsushi fått lite fler stjärnor än de förtjänar för såå gott var det inte...

Efteråt så gick vi till biblioteket och sedan för att fika. Eller rättare sagt dricka något för alla vi fyra blev jättetörstiga efter lunchen. Sen var jag och Betty tvungna att åka hem för golvläggaren skulle komma och leverera mattan och kolla in rummet.

Golvläggaren var väldigt trevlig och effektiv. Egentligen skulle han komma kl 7 imorgon för att börja arbetet men efter att han börjat dra av gamla mattan så gjorde han klart hela jobbet av bara farten. Så ja, golvet är klart nu. Yay! Vi behöver inte vakna tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0