Flygbiljetter

Jag har nu beställt flygbiljetter åt mig och Jakob från flygresor.se. Det gick på 9890kr sammanlagt för oss två och då är skatter och avbeställningsskydd medräknat. Det är billigt för två enkla biljetter till Narita, inte ens 5000 kr var. Det jobbiga är dock att resan kommer att ta 25 timmar...
Vi flyger med Cathay Pacific och jag har hört från min kusin att det är ett bra bolag med snygga och fräscha flygplan. Från Arlanda bär det av till London, vidare till Hongkong för att slutligen komma till Tokyo!
Det ska bli så roligt!
Påminn mig bara om att köpa ett sånt där uppblåsbart nackstöd innan vi åker hehe.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej

Tack för tipset :) Vi har redan tittat lite på den sidan och det verkar finnas en hel del bra biljetter. När planerar ni att anlända till Narita? Just nu planerar vi att boka tur o retur samtidigt vilket betyder att vi behöver ombokningsbara biljetter(finns inga biljetter efter 6 juli 2010 just nu). Därför kände vi att vi behövde lite hjälp men vi kommer definitivt att jämföra nu när vi vet vad ni betalade :)



Lycka till ni också!

2009-07-11 @ 17:28:44
Postat av: Helena

Hej hej! Vi kommer att komma fram den 1 oktober kl 1600, japansk tid förhoppningsvis, annars har jag klantat mig hehe.

Tur och retur samt ombokningsbara biljetter verkar väldigt smart, det borde bli ganska mycket billigare per biljett också. Jag och Jakob kanske ska resa till Kina efter Japanåret så det verkade bäst att bara köpa enkel biljett.

När ska ni vara framme i Japan?

Vi kanske ses där!



2009-07-11 @ 23:06:24
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0