Dags för bilder!


Så här såg det ut de första dagarna när vi höll på att riva tapet.


Så här ser det ut under all tapet, yup, det blommiga är väggen...


Betty är klar för dagen. Äntligen fri!


Jag i arbetsdräkten, overallen kom till nytta ändå!


Kommer ni ihåg mammas 20+ års inlagda kumquats. Om jag ska slå henne måste jag börja tidigt hehe.


20 st. Undrar hur de kommer att smaka?


16 bitar för 119kr från Kyoto Sushi. Gott!


Anna och Yin tog 30 bitar för 290kr.


Något som mamma hittade i en påse räkor. Det är en sjöhäst (tror vi)! Hehe, jag trodde nästan att mamma skulle torka och koka soppa på den men den hamnade i papperskorgen.


Före mamma.


Efter mamma. Det var så gott!

Det var allt för den här gången. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg design! Börjar nästan bli sugen själv på att fixa m designen på min :p

2009-07-23 @ 13:00:12
Postat av: Erica

Hehe... gillar när du bloggar om mat. Det ser gott ut.



Har ni mycket kvar att göra på väggen?

2009-07-23 @ 15:44:15
URL: http://jicachan.livejournal.com
Postat av: Helena

Tack Tack!

Jag älskar mat och mer kommer det att bli när jag kommer till Japan!

Vi har målat alla väggarna nu! Yay! Måste bara måla ett lager till... på alla väggar...

2009-07-23 @ 16:33:58
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack. Det är Jenny som har gjort min layout till mig. Jag älskar färgen, den är härlig. Tar ett tag innan man tröttnar på den.



Jag vet inte om Buzzer Beat är bra än, än så länge är den ok, men jag ser allt med Yamapi. Att de spelar basketboll i serien är ju ett stort plus.



Jag tittade på Mr Brain för att Kame gästspelade i den, men upptäckte att den är himla rolig och fallen är intressanta. Tycker du inte att Kimura är stilig? Han är cool. =)



Boss är bättre dock för det är mer spänning och jag gillar Toda Erika. Men inga snygga killar, nej. =(

2009-07-23 @ 16:59:58
URL: http://jicachan.livejournal.com
Postat av: Viktor

åh vad gott med sushi! :D

2009-07-23 @ 17:05:35
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0