We are so fortunate

Hej hej! Igår surfade jag runt och hittade en blogg av ett par som precis som Jakob och jag läser japanska och vill åka till Japan tillsammans. Skillnaden var att de hade väntat i 1,5 år på att få komma till samma universitet! Då tänkte jag på vilken tur jag och Jakob har haft. Vi var väldigt oroliga över att inte få komma till samma universitet eller ens till Japan under samma tid men det löste sig för oss. Vilken tur! Jag kan inte tänka mig hur det skulle kännas att vara ifrån Jakob ett år när jag nu längtar ihjäl mig efter 25 dagar...
Men jag tror att jag kommer att ha annat att tänka på de sista dagarna här hemma eftersom Betty (som fyller 16 år idag, grattis!!) fick en hamster !!! av sina vänner i födelsedagspresent. Hamstern är så söt! Nästan (men bara nästan) sötare än Jakob.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0