Att skriva, att fylla, att prata

Som ni förmodligen märkt så har det blivit fler inlägg under det här året (dvs de senaste två dagarna) än under hela höstterminen. Vad kan det bero på? Jo, jag har en tendens att skriva av mig när jag inte har något annat för mig. Jag tycker om att skriva, det måste vara ett av mina mest uppskattade fritidsintressen, men det är också det första jag slutar att göra när jag har annat för mig. Jag tycker att det är väldigt roligt att kolla på anime och läsa manga, fast jag vet att det inte är så givande. Att skriva tycker jag är både kul och givande men av någon anledning så gör jag inte det så ofta ändå.

På tal om saker man inte gör så ofta. Att fylla år gör man bara en gång om året och idag är det min käre Jakobs tur!
Grattis på födelsedagen Jakob!! Idag är en speciell dag för förutom att Jakob fyller år så är det vår 27-månaders dag! Det är synd att vi inte kan fira den tillsammans men vi får hitta på en massa roliga saker när vi båda är hemma igen.

Jag saknar verkligen Jakob jättemycket. Kanske beror det på att vi är så dåliga på att prata i telefon med varandra. Jag vet inte vad Jakob tycker men för mig känns det onaturligt att prata i telefon med honom. Det är en helt annan känsla mellan oss när vi pratar i telefon än när vi pratar ansikte mot ansikte. Skulle en psykolog säga att det är ett dåligt tecken och att vi egentligen inte passar ihop?! Min vanliga reaktion till detta skulle nog vara "å nej!" men nu säger jag "HA, det kan inte någon annan bestämma åt oss!". Watashi datte kawareru, tsuyoku natte kita.

Kommentarer
Postat av: bettan

WAATAAASHI WA HANIN DESSSUUUUUUUUU NGEEP WAHAHAHHAHAHAHAHA

2009-01-02 @ 19:39:07
Postat av: Helena

shinjitsu wa itsumo hitotsu!

2009-01-03 @ 00:26:23
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0